Pages

miercuri, 15 decembrie 2010

Sfaturi pt rezolvarea problemelor din Internet Explorer

   Dacă deschideți Internet Explorer, dar nu accesați site-uri pe Internet, sau dacă navigarea pe Web este foarte lentă, trebuie mai întâi să vă asigurați că aveți o conexiune bună la Internet. Dacă aveți o conexiune la Internet bună, dar Internet Explorer are încă probleme, încercați următoarele:

Deși programele de completare ale browserului vă pot îmbogăți experiența online, acestea pot interfera sau intra în conflict în mod ocazional cu alte programe software din computer. Încercați să porniți Internet Explorer fără programe de completare pentru a vedea dacă problema dispare. Iată cum:
  • Faceți clic pe butonul Start, Imagine a butonului Start, pe Toate programele, pe Accesorii, pe Instrumente de sistem (system tools), apoi pe Internet Explorer (fără programe de completare).
Dacă dezactivarea tuturor programelor de completare rezolvă problema, utilizați Managerul de programe de completare pentru a dezactiva toate programele de completare și a le activa apoi numai dacă aveți nevoie de ele. Aceasta vă va permite să cunoașteți care program de completare cauzează problema.
În Internet Explorer 8, dezactivați barele de instrumente făcând clic pe X în partea laterală a barei de instrumente. Dacă există programe de completare asociate cu bara de instrumente, se va afișa o casetă de dialog în care se pot păstra sau dezactiva programe de completare suplimentare. Pentru mai multe informații despre programele de completare, consultați Programe de completare Internet Explorer: întrebări frecvente.

Pentru a deschide Managerul de programe de completare

  1. Deschideți Internet Explorer făcând clic pe butonul StartImagine a butonului Start, apoi pe Internet Explorer.
  2. Faceți clic pe butonul Instrumente, apoi pe Gestionare programe de completare.

Dacă dezactivarea programelor de completare nu rezolvă problema, încercați să reinițializați Internet Explorer la setările implicite. Aceasta elimină toate modificările Internet Explorer care au fost făcute din momentul în care a fost instalat, dar nu șterge preferințele sau fluxurile.
  1. Închideți toate ferestrele Internet Explorer sau Windows.
  2. Deschideți Internet Explorer făcând clic pe butonul StartImagine a butonului Start, apoi pe Internet Explorer.
  3. Faceți clic pe butonul Instrumente, apoi faceți clic pe Opțiuni Internet.
  4. Faceți clic pe fila Complex, apoi faceți clic pe Reinițializare.
  5. Faceți clic pe Reinițializare.
  6. Când ați terminat, faceți clic pe Închidere, apoi pe OK.
  7. Închideți Internet Explorer și redeschideți-l pentru ca modificările să aibă efect.

Pentru mai multe informații despre ce se întâmplă la reinițializarea setărilor Internet Explorer:

Software-ul rău intenționat și virușii pot cauza adesea încetinirea sau încetarea funcționării Internet Explorer.

Dacă aveți acces la Internet, navigați la site-ul Web Microsoft pentru a descărca Instrumentul de eliminare a software-ului rău intenționat, care se poate folosi pentru a verifica prezența virușilor sau a software-ului rău intenționat pe computer.

Uneori problema nu se poate rezolva fără puțin ajutor suplimentar. Iată câteva resurse online care se pot consulta, dacă ați încercat orice altceva fără succes.Astfel apelati la un specialist IT sau vizitati pagina
Pentru orice alte probleme contactatine la: bdd.service@gmail.com
Intreabari si raspunsuri: bdd.service@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa comentariul tau aici?